Service van Prosedia

Prosedia neemt deze verantwoordelijkheid sinds decennia zeer serieus en heeft een zeer actieve service afdeling. In de navigatie rechts vind je al onze servicepunten.

 

Wil je meer informatie? Neem dan contact op met het Serviceteam: +31 (0) 71 581 24 30 of service@interstuhl.nl

 

Type stoel

Indien u vragen en/of klachten heeft over uw stoel, is het voor ons handig om te weten om  welk model het gaat. 

 

Deze informatie vindt u op de sticker onderop de stoel. Indien niet bekend, dan graag een foto sturen aan service@interstuhl.nl.

 

Voorbeeld sticker onderop stoel:

Product service

- 3 jaar garantie

Velto geeft 3 jaar garantie op prosedia-bureaustoelen. Uitzonderingen daarop is de Se7en familie; deze krijgt 5 jaar garantie. Op wielen zit 3 jaar garantie, op stof is dat afhankelijk van de leveranciersgarantie (met een minimum van 3 jaar).

 

- Aflevering bij eindgebruiker

Je kunt de stoelen rechtstreeks bij je klant laten afleveren.

 

- Inhuizen

Wij staan je graag bij bij het inhuizen van grote projecten. De kosten hiervan worden berekend op basis van nacalculatie, uitgaande van € 55,- voorrijkosten en € 55,- arbeidsloon per persoon per uur. Stoelen worden gemonteerd, op hun plek gezet en het verpakkingsmateriaal wordt retour genomen.

 

- Montage

Het Velto Serviceteam kun je inschakelen voor montage. De kosten hiervan worden berekend op basis van nacalculatie, uitgaande van € 55,- voorrijkosten en € 55,- arbeidsloon per persoon per uur. Bij reparatiekosten wordt er uiteraard rekening gehouden met de garantievoorwaarden.

 

- Aanpassingen product

Het is mogelijk om speciale aanpassingen op individuele eisen door te voeren indien het product het toestaat (bijvoorbeeld het inkorten van een zitting). Ook is het mogelijk om eigen stofferingen te gebruiken. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Reparaties

- Quickservice

De werkplaats in Zoeterwoude is tijdens kantooruren altijd bemand. Je kunt dus met je stoel langskomen en die direct laten repareren (afhankelijk van het soort probleem). Zo is de stoel nog eerder klaar!

 

- Serviceteam op locatie

Het Serviceteam kan ook bij jou of bij je klant reparaties komen doen. Deze service kost  € 55,- voorrijkosten en € 55,- arbeidsloon per persoon per uur. De kosten berekenen we op basis van nacalculatie. We houden hierbij uiteraard rekening met de garantievoorwaarden.

 

- Onderdelen

Wanneer je de stoel zelf kunt repareren, kun je bij ons de benodigde onderdelen bestellen. Onderdelen kunnen direct vanuit Duitsland worden geleverd jou of je klant. De levertijd is ongeveer een werkweek. Uitzondering hierop zijn de polsters, levertijd hiervan is ongeveer twee weken.